Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kaip sudaroma mitybos piramidė.
- Sudaryti mitybos piramidę, nurodant produktus ir jų kiekį.
- Remiantis mitybos piramide įsivertinti savo mitybą.
- Aptarti, kad žmogus energijos gauna iš maisto.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kaip sudaroma mitybos piramidė, aptarsime, kad žmogus energijos gauna iš maisto.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: sudarysime mitybos piramidę, nurodydami produktus ir jų proporcijas, remdamiesi mitybos piramide įsivertinsime savo mitybą, mokysimės prisiimti atsakomybę už savo veiksmus ir įvertinti savo poelgių pasekmes sveikatai.
- Kūrybiškumo: kūrybiškai apipavidalinsime savo sudarytas mitybos lėkštes, generuosime sau ir kitiems reikšmingas idėjas, sprendimus, juos vertinsime.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, mokysimės paaiškinti ir sudaryti mitybos piramidę, nurodant produktus ir jų proporcijas. Remdamiesi mitybos piramide įsivertinsime savo mitybą, aptarsime, kad žmogus energijos gauna iš maisto. Atliksime kūrybinę stebėjimo užduotį ir kitas užduotis, įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kaip sudaroma mitybos piramidė.
- Sudarau mitybos piramidę, joje nurodau produktus ir jų proporcijas.
- Pagal sudarytą mitybos piramidę įvertinu savo mitybą.
- Aptariu, kad žmogus energijos gauna iš maisto.