Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti, kur kasdieniame gyvenime naudojama elektros ir šiluminė energijos.
- Išsiaiškinti, kaip saugiai elgtis su elektriniais prietaisais.
- Aptarti šiluminės ir elektros energijų taupymo būdus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kokie elektriniai prietaisai naudojami kasdien ir kokią grėsmę kelia elektros energija.
- Socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos: prisiimsime atsakomybę už savo veiksmus su elektriniais prietaisais ir įvertinsime jų poveikį sveikatai. Saugodami gamtą, racionaliai naudosime gamtos išteklius, elektros ir šiluminę energijas.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, aptarsime kasdienes situacijas, kai naudojama šiluma ir elektra. Atpažinsime dažniausiai naudojamus prietaisus, kuriems veikti reikalinga elektra. Išsiaiškinsime, kokį pavojų kelia nesaugiai naudojami elektriniai prietaisai. Aptarsime šiluminės ir elektros energijų taupymo būdus. Atliksime kūrybinę užduotį. Atliksime įvairias užduotis ir įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Išvardiju 5–6 kasdienio gyvenimo situacijas, kai naudojamos elektros ir šiluminė energijos.
- Paaiškinu, kaip saugiai elgtis su elektriniais prietaisais virtuvėje, vonios kambaryje, kitose gyvenamosiose patalpose.
- Nurodau po 3–4 elektros ir šilumos taupymo būdus.