Įsivertink, kaip tau sekėsi.
Išsiaiškinu, kad Saulės sistemą sudaro aplink Saulę besisukančios planetos su palydovais, ir nustatau dujinių bei uolinių planetų panašumus ir skirtumus.
Apibūdinu Saulę kaip šviesos ir šilumos šaltinį skirtingu atstumu nutolusioms planetoms.
Žemės judėjimą apie savo ašį sieju su dienos ir nakties kaita, o Žemės judėjimą aplink Saulę – su metų laikų kaita.
Susipažįstu su aplink Žemę skriejančių dirbtinių palydovų nauda mokslui ir žmonėms kasdieniame gyvenime.
Pasvarstyk:
- Kur galėčiau pritaikyti žinias apie Saulės sistemą, planetas ir palydovus?
- Kur galėčiau pritaikyti žinias apie Žemės judėjimą apie savo ašį ir aplink Saulę?
- Kokias užduotis atliekant, man reikėjo mokytojo pagalbos ar papildomų šaltinių?
- Kas, atliekant užduotis, man buvo sudėtingiausia?