Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti 3–4 medžiagas ir nurodyti jų savybes.
- Atskirti dirbtines ir natūralias medžiagas.
- Aptarti, kaip medžiagos naudojamos praktiškai, tai siejant su jų savybėmis.
- Analizuoti situacijas, kai medžiagos naudojamos praktiškai.
- Aptarti atliekų rūšiavimą, tai siejant su rūšiuojamų medžiagų savybėmis.
- Pateikti tolesnio perdirbimo galimybių pavyzdžių ir pagrįsti atliekų rūšiavimo naudą gamtai.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: analizuosime atliekų perdirbimo galimybes bei atliekų rūšiavimo naudą gamtai ir formuluosime išvadas, kodėl ši tema yra svarbi.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: kai kurias atliekas įvertinsime kaip keliančias pavojų sveikatai.
- Kultūrinę: analizuodami medžiagų perdirbimo galimybes, mokysimės gerbti ir tausoti medžiagas, gamtą.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, įvardysime 3–4 medžiagas ir nurodysime jų savybes, atskirsime dirbtines ir natūralias medžiagas. Analizuosime situacijas, kai medžiagos naudojamos praktiškai, aptarsime atliekų rūšiavimą, tai siedami su rūšiuojamų medžiagų savybėmis. Pateiksime tolesnio perdirbimo galimybių pavyzdžių ir pagrįsime atliekų rūšiavimo naudą gamtai. Pasirinksime reikiamas priemones kūrybinei užduočiai atlikti, konstruosime automobilį, naudodami įvairias medžiagas. Keliaudami labirintu, pasikartosime popieriaus atliekų rūšiavimą.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju 3–4 medžiagas ir nurodau jų savybes.
- Atskiriu dirbtines ir natūralias medžiagas.
- Aptariu, kaip medžiagos naudojamos praktiškai, tai siedamas su jų savybėmis.
- Aptariu atliekų rūšiavimą, tai siedamas su rūšiuojamų medžiagų savybėmis.
- Pateikiu medžiagų perdirbimo galimybių pavyzdžių ir paaiškinu atliekų rūšiavimo naudą gamtai.