Įsivertink, kaip tau sekėsi.
Įvardiju 3–4 medžiagas ir nurodau jų savybes.
Atskiriu dirbtines ir natūralias medžiagas.
Aptariu medžiagų naudojimą siedamas su jų savybėmis.
Aptariu atliekų rūšiavimą siedamas su rūšiuojamų medžiagų savybėmis.
Pateikiu medžiagų perdirbimo galimybių pavyzdžių ir paaiškinu atliekų rūšiavimo naudą gamtai.
Pasvarstyk:
- Kur galėčiau pritaikyti žinias apie dirbtines ir natūralias medžiagas bei medžiagų naudojimą?
- Kodėl svarbu rūšiuoti atliekas?
- Kokį daiktą galėčiau pasidaryti, namų sąlygomis perdirbdamas tai, kas nereikalinga?
- Kokias užduotis atliekant, man reikėjo mokytojo pagalbos ar papildomų šaltinių?
- Kas, atliekant užduotis, man buvo sudėtingiausia?