Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kas yra magnetas.
- Apibūdinti magneto savybes, paaiškinti jo veikimo principus.
- Nurodyti, kad Žemė yra magnetas ir dėl to galimas kompaso naudojimas.
- Paaiškinti magnetų naudojimą kasdieniniame gyvenime.
- Atpažinti metalus, kuriuos pritraukia magnetai.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: sužinosime apie magnetų naudojimą kasdieniame gyvenime, suprasime, kas yra magnetas ir kaip jis veikia kitas medžiagas.
- Komunikavimo: įvardysime sąvokas „magnetas“, ,,magnetitas“, „magneto poliai“, „magnetinis laukas“, „magnetinės medžiagos“, „magnetizmas“.
- Skaitmeninė: virtualioje laboratorijoje atliksime tyrimą „Kokius kūnus traukia magnetai?“ ir padarysime išvadą.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą informaciją, magnetinių savybių turinčių ir neturinčių medžiagų iliustracijas bei nuotraukas, demonstracinius objektus, atliksime įvairias mokymosi ir įsivertinimo užduotis. Atlikdami kūrybinę užduotį, tiriamąjį darbą virtualioje laboratorijoje, išsiaiškinsime, kokius kūnus magnetas traukia, o kokių – ne.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu, kas yra magnetas.
- Apibūdinu magneto savybes: paaiškinu, kad magnetai turi skirtingus polius, kad vienodi poliai vienas kitą stumia, o priešingi traukia.
- Nurodau, kad Žemė yra magnetas ir dėl to galima naudoti kompasą.
- Pateikiu 4–5 magnetų naudojimo kasdienėje aplinkoje pavyzdžius.
- Išvardiju 1–2 metalus, kuriuos pritraukia magnetai.