Mokymosi uždaviniai
- Aptarti elektros energijos svarbą žmonių gyvenime.
- Atpažinti energijos virsmus.
- Išsiaiškinti elektros energijos kelią nuo elektrinės iki namų.
- Susipažinti su skirtingais energijos ištekliais.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime elektros energijos svarbą žmonių gyvenime, atpažinsime energijos išteklius ir grupuosime juos į atsinaujinančius ir neatsinaujinančius, pastebėsime energijos virsmus kasdienėje aplinkoje.
- Komunikavimo: mokėsime tiksliai nupasakoti elektros energijos kelią iš elektrinės iki vartotojo.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, aiškinsimės elektros energijos svarbą kasdieniame žmonių gyvenime. Mokysimės atpažinti energijos išteklius ir juos grupuoti į atsinaujinančius ir neatsinaujinančius energijos išteklius. Sužinosime, kaip elektros energija iš elektrinių pasiekia vartotojus. Išsiaiškinsime, kad vienos rūšies energija gali virsti kitos rūšies energija. Atliksime kūrybinę užduotį. Ieškosime elektros prietaisų. Atliksime įvairias užduotis ir įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Analizuoju namuose, įstaigose naudojamos elektros energijos svarbą žmonių gyvenime.
- Atpažįstu ir įvardiju ne mažiau kaip 3 energijos virsmų pavyzdžius kasdieniame gyvenime.
- Paaiškinu, kaip elektra iš elektrinių pasiekia vartotojus.
- Atpažįstu skirtingus energijos išteklius, grupuoju juos į atsinaujinančius ir neatsinaujinančius.