Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti pagrindinius gamtos išteklius.
- Įvardyti atsinaujinančius ir neatsinaujinančius gamtos išteklius.
- Paaiškinti, kur žmogus naudoja gamtos išteklius.
- Pasiūlyti problemos sprendimo variantų situacijose, kai teršiama gamta.
- Nurodyti būdų, kaip kasdienybėje tausoti gamtos išteklius.
- Įvardyti taršos rūšis, pateikti pavyzdžių, kokiais būdais galima mažinti taršą.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo kompetencija: atpažinsime ir įvardysime pagrindinius atsinaujinančius ir neatsinaujinančius gamtos išteklius.
- Kūrybiškumo kompetencija: siūlysime sprendimų, kaip kasdieniame gyvenime galima saugoti gamtą.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija: priimsime atsakingus sprendimus, siūlysime savo būdų, kaip tausoti gamtą.
- Pilietiškumo kompetencija: siūlysime sprendimų, kaip spręsti taršos problemas.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime šias veiklas: atpažinsime ir įvardysime pagrindinius gamtos išteklius; paaiškinsime, kaip žmogus naudoja gamtos išteklius; analizuosime situacijas, kai teršiama gamta. Nurodysime būdų, kaip kasdieniame gyvenime galima saugoti ir tausoti gamtą. Atliksime kūrybinę užduotį – perdirbsime popierių. Žaisime žaidimą „Surask žodį“, atliksime užduotis ir įsivertinsime, kaip sekėsi suprasti mokomąją medžiagą.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Atpažįstu ir įvardiju ne mažiau kaip 3 pagrindinius gamtos išteklius.
- Įvardiju ne mažiau kaip 2 atsinaujinančius ir neatsinaujinančius gamtos išteklius.
- Galiu paaiškinti, kaip žmogus naudoja gamtos išteklius.
- Analizuoju situacijas, kai teršiama gamta.
- Nurodau ne mažiau kaip 2 būdus, kaip kasdienybėje galima saugoti gamtą.
- Įvardiju 2–3 taršos rūšis, pateikiu pavyzdžius, kokiais būdais galima mažinti taršą.