Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti gyvų organizmų požymius.
- Nusakyti savybes, kuriomis gyvas organizmas skiriasi nuo negyvo daikto.
- Atlikti nesudėtingus sugretinimus, nustatyti gyvų organizmų ir negyvų daiktų panašumus.
- Atpažinti, kas aplinkoje yra gyvas, o kas – negyvas, pagal gyviems organizmams būdingus požymius.
- Sugrupuoti pasirinktus artimiausios aplinkos objektus į gyvus ir negyvus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: gyvus organizmus atskirsime nuo negyvų daiktų pagal išorines ir vidines savybes, nustatysime gyvų organizmų požymius, susiesime teorinę informaciją su praktine veikla, atliksime mokomąsias ir įsivertinimo užduotis, patirtines veiklas artimiausioje aplinkoje.
- Komunikavimo: išklausysime draugo nuomonę, argumentuosime, naudosime mokytojo rekomenduojamas kalbines ir vizualines raiškos priemones.
- Kūrybiškumo: atpažinsime problemas ir kūrybines galimybes, kelsime klausimus, pagrįstus turima informacija, asmenine patirtimi, atliksime kūrybinę užduotį.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, diskutuosime ir analizuosime pateiktą informaciją, demonstracinius objektus, išskirsime bendrus gyvų organizmų požymius, atliksime įvairias užduotis, lyginsime gyvus organizmus ir negyvus daiktus. Atliksime kūrybinę užduotį – artimoje aplinkoje ieškosime gyvų organizmų, negyvų daiktų, juos tyrinėsime, darysime išvadas ir iš negyvų daiktų sukursime meno kūrinį.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju 4-5 gyvų organizmų požymius.
- Nusakau 6–7 skirtumus, kuriais gyvas organizmas skiriasi nuo negyvo daikto.
- Atlieku nesudėtingus sugretinimus, išskiriu 2–3 gyvų organizmų ir negyvų daiktų panašumus.
- Atpažįstu 4–5 objektus, kas aplinkoje yra gyvas, o kas – negyvas, pagal gyvų organizmų požymius.
- Sugrupuoju pasirinktus artimiausios aplinkos objektus į gyvus ir negyvus.