Mokymosi uždaviniai
- Pakartoti žmogaus amžiaus tarpsnių pavadinimus.
- Aptarti žmogaus amžiaus tarpsnių fizinius ir elgesio ypatumus.
- Palyginti įvairius vaidmenis bendruomenėje skirtingais amžiaus tarpsniais.
- Aptarti paauglystėje vykstančius pokyčius.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: mokysimės atpažinti žmogaus amžiaus tarpsnius pagal požymius.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: mokysimės suprasti amžiaus tarpsnių požymių įtaką bendruomenės gyvenimui, gyvenimo būdo pokyčiams.
- Kūrybinę: skirstysime šeimos narius pagal amžiaus tarpsnių požymius, aptarsime tyrimo išvadas.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, nagrinėsime žmogaus amžiaus tarpsnius ir jų požymius – fizinius ir socialinės veiklos pokyčius keičiantis amžiaus tarpsniams. Susipažinsime su amžiaus tarpsniais žiūrėdami vaizdo siužetus, tyrinėdami nuotraukas ir skaitydami tekstus. Aptarsime paauglystėje vykstančius pokyčius.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju žmogaus amžiaus tarpsnius.
- Atpažįstu žmogaus amžiaus tarpsnių panašumus ir skirtumus.
- Palyginu įvairius vaidmenis bendruomenėje skirtingais amžiaus tarpsniais.
- Paaiškinu įvairių amžiaus tarpsnių žmonių socialinę veiklą.