Mokymosi uždaviniai
- Susipažinti su natūraliomis buveinėmis ir jų įvairove.
- Aptarti pagrindines buveinių taršos priežastis.
- Palyginti skirtingų buveinių taršos ypatumus.
- Aptarti taršos pasekmes ir taršos mažinimo galimybes.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: mokysimės pažinti skirtingų natūralių buveinių taršos požymius, priežastis ir pasekmes.
- Kūrybinę: ieškosime natūralių buveinių gyventojų ir žmogaus gyvenimo sąsajų, buveinių tarpusavio sąveikos ir pusiausvyros gamtoje.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: aptarsime taršos poveikį žmonių gyvenimui, poreikį išsaugoti natūralias buveines ir jų taršos mažinimo būdus.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime šias veiklas: nagrinėsime natūralių buveinių gyventojų ypatumus ir taršos poveikį jiems – susipažinsime su tarša ir jos poveikiu žiūrėdami vaizdo siužetus, tyrinėdami nuotraukas ir skaitydami tekstus. Aptarsime pavyzdžiuose pateiktų taršos atvejų poveikį organizmų, tarp jų ir žmogaus, gyvenimui, kylančius pavojus ir poreikį mažinti taršą bei galimybes.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu natūralių buveinių sąvoką.
- Atpažįstu buveinių taršos atvejus.
- Paaiškinu teigiamą ir neigiamą žmonių veiklos poveikį natūralioms buveinėms.
- Paaiškinu poreikį mažinti natūralių buveinių taršą ir galimybes.