Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti 2–3 mišinių pavyzdžius ir nurodyti jų sudedamųjų dalių savybes.
- Nusakyti, kuo tirpalas skiriasi nuo kitų vienalyčių mišinių.
- Pateikti pavyzdžių, kokius mišinius naudojame kasdieniame gyvenime.
- Paaiškinti, kaip veikia šie procesai: sijojimas, filtravimas, garinimas, magneto poveikis.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: tyrinėsime vienalyčių ir nevienalyčių mišinių pavyzdžius, juos siedami su kasdieniu gyvenimu. Mokysimės pritaikyti tinkamą medžiagų atskyrimo būdą, atsižvelgdami į mišinio rūšį.
- Kūrybiškumo: savarankiškai kursime mišinį ir mokysimės nustatyti jo savybes.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: sužinosime, kokie medžiagų atskyrimo būdai yra saugūs ir nekelia pavojaus sveikatai.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, įvardysime 2–3 mišinių pavyzdžius ir nurodysime jų sudedamųjų dalių savybes, įvardysime, kuo tirpalas skiriasi nuo kitų vienalyčių mišinių, pateiksime pavyzdžių, kokius mišinius naudojame kasdieniame gyvenime. Paaiškinsime, kaip veikia šie procesai: sijojimas, filtravimas, garinimas, magneto poveikis. Pasirinksime reikiamas priemones kūrybinei užduočiai atlikti, kursime ir modeliuosime sprendimą, kaip pasigaminti „slaimą“, ir nustatysime pasigaminto mišinio savybes. Žaisdami įveiksime labirintą ir rasime uogų kelią į dubenėlį, kad gautume mišinį.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju 2–3 mišinių pavyzdžius ir nurodau jų sudedamųjų dalių savybes.
- Įvardiju, kuo tirpalas skiriasi nuo kitų vienalyčių mišinių.
- Pateikiu 2–3 pavyzdžius, kokius mišinius naudojame kasdieniame gyvenime.
- Paaiškinu, kaip veikia šie procesai: sijojimas, filtravimas, garinimas, magneto poveikis.