Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti ir paaiškinti ne mažiau kaip 3–4 medžiagų kitimo procesus.
- Nurodyti, kurie medžiagų kitimai yra grįžtamieji, o kurie negrįžtamieji.
- Įvardyti, kokios naujos medžiagos susidaro vykstant negrįžtamiesiems kitimams.
- Nurodyti, nuo kokių sąlygų priklauso konkretūs medžiagų kitimai.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: analizuodami medžiagų kitimus, aiškinsimės, kurie iš jų yra grįžtamieji, kurie – negrįžtamieji. Tyrinėdami negrįžtamuosius kitimus, aiškinsimės, kokios naujos medžiagos susidaro įvykus cheminei reakcijai bei kokių sąlygų reikia tam tikriems medžiagų kitimams.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: kartodamiesi dantų higienos taisykles, tyrinėsime dantų gedimo priežastis. Susipažindami su maisto saugojimo sąlygomis, sužinosime, kaip išlaikyti maistą šviežią.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, įvardysime ir paaiškinsime ne mažiau kaip 3–4 pagrindinius medžiagų kitimo procesus, nurodysime, kurie medžiagų kitimai yra grįžtamieji, o kurie – negrįžtamieji. Įvardysime, kokios naujos medžiagos susidaro vykstant negrįžtamiesiems kitimams, nurodysime, nuo kokių sąlygų priklauso konkretūs medžiagų kitimai. Pasirinksime reikiamas priemones kūrybinei užduočiai atlikti, kad pasigamintume valgomą želę. Dėliodami dėlionę, peržvelgsime vieno iš eksperimentų etapus, kurie vėliau bus įtvirtinami vienoje iš užduočių.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju ir paaiškinu ne mažiau kaip 3–4 pagrindinius medžiagų kitimo procesus.
- Nurodau, kurie medžiagų kitimai yra grįžtamieji, o kurie – negrįžtamieji.
- Įvardiju, kokios naujos medžiagos susidaro vykstant negrįžtamiesiems kitimams.
- Nurodau, nuo kokių sąlygų priklauso konkretūs medžiagų kitimai.