Mokymosi uždaviniai
- Pateikti vandenyje tirpių ir netirpių medžiagų pavyzdžių.
- Įvardyti, kokioms sąlygoms esant medžiagos sparčiau tirpsta.
- Paaiškinti, kas yra tirpalas, ir pateikti jo pavyzdžių.
- Paaiškinti, kaip medžiaga tirpsta burnoje.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: analizuodami bandymų ir eksperimentų pavyzdžius, patys atlikdami eksperimentą, tyrinėsime medžiagų tirpumą vandenyje.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: kai kurias medžiagas įvertinsime kaip pavojingas sveikatai.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, pateiksime vandenyje tirpių ir netirpių medžiagų pavyzdžių, įvardysime, kokioms sąlygoms esant medžiagos sparčiau tirpsta. Paaiškinsime, kas yra tirpalas, ir pateiksime jo pavyzdžių. Paaiškinsime, kaip medžiaga tirpsta burnoje. Pasirinksime reikiamas priemones eksperimentui atlikti, įtvirtindami žinias išspręsime kryžiažodį.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Pateikiu ne mažiau kaip po 3 vandenyje tirpių ir netirpių medžiagų pavyzdžius.
- Įvardiju, dėl kokių 3 sąlygų medžiagos sparčiau tirpsta.
- Paaiškinu, kas yra tirpalas, ir pateikiu ne mažiau kaip 2 tirpalo pavyzdžius.
- Paaiškinu, kaip medžiaga tirpsta burnoje.