Mokymosi uždaviniai
- Aptarti prisitaikymo gamtoje poreikį.
- Atpažinti prisitaikymo gamtoje atvejus.
- Susipažinti su prisitaikymo gamtoje būdais.
- Palyginti augalų ir gyvūnų prisitaikymo gamtoje ypatumus.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: atpažinsime augalų ir gyvūnų prisitaikymo gamtoje atvejus, aiškinsimės prisitaikymo svarbą ir būdus.
- Kūrybinę: ieškosime augalų, gyvūnų prisitaikymo ir jo pritaikymo žmonių gyvenime sąsajų. Kursime prisitaikymo pavyzdžių.
- Socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos: aptarsime, kaip žmonių gyvenimas paveikia augalų ir gyvūnų prisitaikymo poreikius, kokią abipusę įtaką viena kitai daro gamta ir žmonija.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Nagrinėsime gyvūnų ir augalų prisitaikymo gamtoje pavyzdžius – vaizdo siužetus ir nuotraukas. Aptarsime pavyzdžiuose pateiktų prisitaikymo atvejų poreikį, priežastis ir „mechanizmus“, pateiksime savo pavyzdžių, kursime savo prisitaikymo modelius.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju bent 2 priežastis, kodėl augalams ir gyvūnams tenka prisitaikyti gamtoje.
- Paaiškinu pasirinktus prisitaikymo pavyzdžius – kaip pavyzdyje prisitaikymas padeda ir kaip prisitaikoma.
- Atpažįstu žmogaus veiklos įtaką gamtai.
- Paaiškinu, kaip žmonės prisitaikymo gamtoje pavyzdžius pritaikė savo gyvenime.