Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti 3 vandens ir kitų medžiagų būsenas.
- Įvardyti, nagrinėjant pavyzdžius, ar medžiaga turi formą, ar jos neturi, ar ta forma gali kisti (priklauso nuo talpos).
- Paaiškinti, analizuojant medžiagų būsenų kitimą dėl temperatūros, kas yra lydymasis, tirpimas ir garavimas.
- Įvardyti, kokių sąlygų (temperatūros, formos ir kita) reikia, kad medžiagų būsenos keistųsi.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: paaiškinsime, kas yra lydymasis, garavimas. Įvardysime vandens ir kitų medžiagų būsenas, ar medžiaga gali turėti formą, ar ne.
- Komunikavimo: analizuosime medžiagų būsenų kitimą dėl temperatūros, tyrinėsime, kokių sąlygų reikia, kad medžiagų būsenos keistųsi.
- Kūrybiškumo: pasirinksime reikiamas priemones kūrybinei užduočiai atlikti, kursime ir modeliuosime sprendimą, kaip sujungti objektus, kad gautųsi kūrybinėje užduotyje aprašytas oro baliono modelis.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Norėdami pasiekti išsikeltus mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, įvardysime 3 pagrindines vandens ir kitų medžiagų būsenas, nagrinėdami pavyzdžius, įvardysime, ar medžiaga gali turėti formą ar ne, gali kisti ar ne (tai priklauso nuo talpos). Analizuosime medžiagų būsenų kitimą dėl temperatūros ir gebėsime paaiškinti, kas yra lydymasis, tirpimas ir garavimas. Įvardysime, kokių sąlygų (temperatūros, formos ir kita) reikia, kad medžiagų būsenos keistųsi. Pasirinksime reikiamas priemones kūrybinei užduočiai atlikti, kursime ir modeliuosime oro baliono modelį. Žaisdami braukažodį, dar kartą įtvirtinsime pagrindines temos sąvokas.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju 3 vandens ir kitų medžiagų būsenas.
- Įvardiju, ar medžiaga gali turėti formą, ar ne, gali kisti, ar ne (priklauso nuo talpos).
- Paaiškinu, kas yra lydymasis, tirpimas ir garavimas.
- Įvardiju, kokių sąlygų (temperatūros, formos ir kita) reikia, kad medžiagų būsenos keistųsi.