Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kaip turi būti sudaryta elektros grandinė, kad ji veiktų.
- Įvardyti elektros grandinės dalis ir aptarti jų paskirtį.
- Išsiaiškinti, kad elektros energija grandinėje gali virsti šviesa, garsu, šiluma ir priversti daiktus judėti.
- Aptarti elektros srovei laidžias ir nelaidžias medžiagas bei jų pritaikymo pavyzdžius.
- Sukonstruoti paprasčiausią elektros grandinę.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: atpažinsime elektros grandinės dalis, apibūdinsime jos dalių paskirtį ir modeliuosime paprasčiausią elektros grandinę. Paaiškinsime, kad elektros energija grandinėje gali virsti šviesa, garsu, šiluma ir priversti daiktus judėti.
- Komunikavimo: įvardysime ir paaiškinsime sąvokas „elektros grandinė“, „elektros grandinės schema“.
- Skaitmeninę: virtualioje laboratorijoje sujungsime elektros grandinę ir pristatysime gautą rezultatą.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą informaciją, elektros grandinių, jos dalių iliustracijas ir nuotraukas, schemą, demonstracinius objektus, atliksime įvairias mokymosi ir įsivertinimo užduotis. Atliksime kūrybinę užduotį: virtualioje laboratorijoje sujungsime elektros grandinę.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinsiu, kaip turi būti sudaryta elektros grandinė, kad ji veiktų.
- Pateiksiu 2–3 elektros grandinių pavyzdžius.
- Įvardysiu elektros grandinės dalis ir paaiškinsiu jų paskirtį.
- Paaiškinsiu, kad elektros energija grandinėje gali virsti šviesa, garsu, šiluma ir priversti daiktus judėti.
- Pateiksiu po 2–3 elektros srovei laidžių ir nelaidžių medžiagų pavyzdžius.
- Sukonstruosiu paprasčiausią elektros grandinę.