Mokymosi uždaviniai
- Nagrinėti Lietuvoje gyvenančius gyvūnus pagal išorinius požymius ir mitybos ypatumus.
- Atpažinti kitų šalių gyvūnus pagal išvaizdą ir gyvenamąją aplinką.
- Aiškintis, kas yra Lietuvos raudonoji knyga, kuo ji svarbi, pateikti saugomų gyvūnų pavyzdžių.
- Palyginti naminius ir laukinius gyvūnus pagal skirtingus kriterijus (gyvenamoji aplinka, nauda bei santykis su žmogumi, gyvūnų poreikiai).
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: nagrinėsime Lietuvos ir kitų šalių gyvūnus, lyginsime naminius ir laukinius gyvūnus, aiškinsimės Raudonosios knygos svarbą, planuosime savo veiklą.
- Kūrybiškumo: kelsime faktinius klausimus, pagrįstus turima informacija, ieškosime papildomos informacijos, atliksime kūrybinę užduotį.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: atpažinsime tinkamą elgesį su gyvūnais, atsakingai rūpinsimės savo augintiniu(-iais).
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, lyginsime naminius ir laukinius gyvūnus, diskutuosime apie gyvūnų gerovę. Atliksime skirtingo lygio mokymosi ir įsivertinimo užduotis, kūrybinę užduotį „Tyrinėju gyvūnus“ – stebėsime gyvūnus ir fiksuosime duomenis. Žaisime žaidimą „Surask žodį“.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu 4–5 Lietuvoje gyvenančius gyvūnus pagal išorinius požymius ir mitybos ypatumus.
- Atpažįstu 3–4 kitų šalių gyvūnus pagal išvaizdą ir gyvenamąją aplinką.
- Aiškinuosi, kas yra Lietuvos raudonoji knyga, kuo ji svarbi, pateikiu 2–3 saugomų gyvūnų pavyzdžius.
- Palyginu naminius ir laukinius gyvūnus pagal 2–3 skirtingus kriterijus (gyvenamoji aplinka, nauda bei santykis su žmogumi, gyvūnų poreikiai).