Mokymosi uždaviniai
- Išsiaiškinti, kaip ir kuo matuojama temperatūra.
- Atpažinti šilumos šaltinius.
- Pateikti gerai ir blogai šilumą praleidžiančių medžiagų pavyzdžių.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kaip naudoti termometrą, parinksime tinkamą termometrą oro, vandens ir žmogaus kūno temperatūrai matuoti.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: prisiimsime atsakomybę už savo veiksmus šiltoje ir šaltoje aplinkose, įvertinsime poelgių pasekmes sveikatai.
- Komunikavimo: skirsime gamtamokslines sąvokas – teigiama temperatūra, neigiama temperatūra, medžiagų šiluminis laidumas. Lyginsime gautus tyrimo duomenis ir juos apibendrinsime.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, aiškinsimės, kad žmogaus šilumos pojūtis yra subjektyvus. Mokysimės naudoti termometrą, suprasti jo rodmenis. Sužinosime, kokiais termometrais matuojama žmogaus kūno, oro, vandens temperatūra. Išsiaiškinsime, kad medžiagos šilumą gali praleisti gerai arba blogai. Atliksime kūrybinę užduotį. Dėsime dėlionę. Atliksime įvairias užduotis ir įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Išsiaiškinu, kaip ir kokiu termometru matuojama kūno, oro, vandens temperatūra.
- Suprantu termometro rodomą temperatūrą.
- Atpažįstu gamtinį ir 3–4 dirbtinius šilumos šaltinius.
- Pateikiu po 2–3 artimoje aplinkoje esančių gerai ir blogai šilumą praleidžiančių medžiagų pavyzdžius.