Mokymosi uždaviniai
- Nurodyti, iš kokių medžiagų pagaminti daiktai.
- Pateikti daiktų pavyzdžių, pagamintų iš atitinkamų medžiagų.
- Nustatyti, kas vaizduojama nuotraukose ir iliustracijose: daiktai ar medžiagos.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo kompetencija: įvardysime artimoje aplinkoje dažniausiai pasitaikančias medžiagas, iš kurių gaminami daiktai; nustatysime, ar vaizduojamas daiktas ar medžiaga. Susiesime daiktų pavyzdžius su medžiaga, iš kurios jie pagaminti; savo namų aplinkoje rinksime informaciją apie daiktus iš skirtingų medžiagų.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, susipažinsime su pagrindinėmis medžiagomis, iš kurių gaminami daiktai, analizuosime daiktų pavyzdžius, namų aplinkoje ieškosime daiktų iš įvairių medžiagų, išmoksime atskirti daiktus ir medžiagas. Atliksime kūrybinę užduotį – tyrimą namų sąlygomis. Įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju ne mažiau kaip 5 artimoje aplinkoje dažniausiai pasitaikančias medžiagas, pavaizduotas iliustracijose.
- Pateikiu daiktų pavyzdžių, pagamintų iš skirtingų medžiagų.
- Nurodau, kur vaizduojamas daiktas, o kur – medžiaga.