Mokymosi uždaviniai
- Nagrinėti pagrindines augalo dalių funkcijas.
- Aiškintis aplinkos sąlygas, kurios svarbios augalams augti.
- Atpažinti keletą artimiausios aplinkos krūmų, pievų ir dekoratyvinių žolių pagal išorinius požymius.
- Tyrinėti augalų gyvenimo ciklą.
- Naudoti paprastas skaitmenines technologijas atliekant gamtamokslinį tyrimą.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: susipažinsime su augalo dalių funkcijomis ir jas skirsime, atpažinsime keletą artimiausios aplinkos krūmų, žolių, aiškinsimės aplinkos sąlygų įtaką, taikysime žinias skirtinguose kontekstuose.
- Kūrybiškumo: tyrinėsime gamtos reiškinius ir objektus, ieškosime reikalingos informacijos, ją nagrinėsime ir kritiškai vertinsime, atliksime kūrybinę užduotį.
- Skaitmeninė: naudosimės skaitmeninėmis technologijomis, kai ieškosime informacijos, atliksime gamtamokslinį tyrimą.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime skirtingų lygių mokymosi, įsivertinimo užduotis. Atliksime kūrybinę užduotį – tyrinėsime šviesos svarbą augalų augimui, lentelėje fiksuosime ir lyginsime duomenis.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Paaiškinu 4–5 pagrindines augalo dalių funkcijas ir jas skiriu.
- Aiškinuosi aplinkos sąlygas, kurios svarbios augalams augti.
- Atpažįstu artimiausios aplinkos 5–6 krūmus, 4–5 pievų ir dekoratyvines žoles pagal išorinius požymius.
- Tyrinėju augalų augimo etapus ir jų ypatybes.
- Naudoju paprastas skaitmenines technologijas, kai atlieku gamtamokslinį tyrimą.