Mokymosi uždaviniai
- Apibūdinti žmones pagal išorinius požymius.
- Aptarti vaikų panašumą į tėvus pagal išorinius požymius.
- Paaiškinti, kaip priimti kitokius žmones.
- Apibūdinti savais žodžiais žmogaus pokyčius nuo gimimo iki senatvės.
- Atlikti artimiausios aplinkos žmonių išorinių požymių tyrimą.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: apibūdinsime žmones pagal išorinius požymius, aptarsime vaikų panašumus į tėvus, susipažinsime su gyvenimo tarpsniais, formuluosime pagrįstas išvadas.
- Komunikavimo: mokėsime tiksliai įvardyti ir nupasakoti požymius, apibūdinti kitus žmones.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: apibūdinsime bendrus ir skirtingus žmonių požymius. Atpažinsime elgesį, kuris skaudina, empatiškai elgsimės klasėje ir už jos ribų, būsime tolerantiški ir priimsime visus žmones, nepaisydami jų skirtumų.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, atliksime įvairių lygių mokymosi, įsivertinimo užduotis. Atliksime kūrybinę užduotį – klasės arba šeimos išorinių požymių tyrimą.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Apibūdinu žmones pagal 2–3 išorinius požymius (plaukų spalvą, ilgį ar struktūrą, odos spalvą, akių spalvą, ūgį, amžių, strazdanas, apgamus).
- Aptariu vaikų panašumą į tėvus pagal 2–3 išorinius požymius.
- Paaiškinu, kaip priimti kitokius žmones.
- Apibūdinu savais žodžiais žmogaus pokyčius nuo gimimo iki senatvės.
- Atlieku artimiausios aplinkos 5 žmonių išorinių požymių tyrimą.