Mokymosi uždaviniai
- Skirti medžius, krūmus ir žoles pagal išorinius požymius.
- Atpažinti artimiausios aplinkos medžius.
- Aptarti augalų naudą žmonėms.
- Atpažinti augalo dalis.
- Nuosekliai papasakoti augalo gyvenimo ciklą.
- Atlikti augalo augimo stebėjimą.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: atpažinsime medžius, krūmus, žoles pagal išorinius požymius, skirsime jų dalis, sužinosime augalų augimo etapus, susiesime apie tai gautą informaciją, atliksime užduotis, stebėjimą.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: aptarsime augalų naudą žmogui, pritaikysime įtampą mažinančius būdus, rūpinsimės savo sveikata.
- Kūrybinė: rinksime duomenis, pildysime stebėjimų lentelę, darysime išvadas.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą informaciją, medžių, krūmų, žolių iliustracijas ir nuotraukas, schemą, demonstracinius objektus, atliksime įvairias mokymosi ir įsivertinimo užduotis. Atliksime kūrybinę užduotį – daiginsime sėklas ir auginsime augalą, duomenis fiksuosime ir lyginsime lentelėje.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Skiriu medžius, krūmus ir žoles pagal 1–2 požymius.
- Atpažįstu 5–6 artimiausios aplinkos medžius.
- Aptariu augalų naudą žmonėms.
- Atpažįstu pasirinkto augalo dalis.
- Nuosekliai papasakoju augalo gyvenimo ciklą.
- Atlieku stebėjimą ir darau išvadas.