Mokymosi uždaviniai
- Paaiškinti, kodėl svarbu kasdien mankštintis, grūdintis, laikytis poilsio ir mokymosi režimo.
- Analizuoti palankios sveikatai mitybos principus.
- Nusakyti, kaip laikantis higienos reikalavimų apsisaugoma nuo ligų.
- Mokytis taisyklingos laikysenos.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo kompetencija: išsiaiškinsime, kodėl svarbu kasdien mankštintis, grūdintis, laikytis poilsio ir mokymosi režimo, analizuosime mitybos svarbą žmogui, įvardinsime palankų sveikatai maistą, nurodysime, kaip laikantis higienos reikalavimų apsisaugoma nuo ligų, apibūdinsime taisyklingą laikyseną.
- Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija: priimsime sprendimus, kurie tausoja sveikatą, paaiškinsime priežasties ir pasekmės ryšius tarp žmogaus sveikatos ir dienos režimo, asmens higienos, fizinio aktyvumo, sveikatai palankios mitybos.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Kad įgyvendintume mokymosi uždavinius, atliksime šias veiklas: aiškinsimės, kodėl svarbu kasdien mankštintis, grūdintis, laikytis poilsio ir mokymosi režimo; analizuosime, kodėl mityba svarbi žmogui, kiek kartų reikėtų valgyti ir kokią įtaką turi reguliarus maitinimasis, koks maistas palankus sveikatai; aptarsime, kaip laikantis higienos reikalavimų apsisaugoma nuo ligų; mokysimės taisyklingai stovėti, sėdėti, nešioti kuprinę, įvardinsime netaisyklingos laikysenos pasekmes; atliksime kūrybinę stebėjimo užduotį; spręsime kryžiažodį; atliksime įvairias užduotis ir įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Pateikiu ne mažiau kaip 3 argumentus, kodėl svarbu kasdien mankštintis, grūdintis, laikytis poilsio ir mokymosi režimo.
- Nurodau, kiek kartų ir kodėl reikėtų valgyti.
- Atpažįstu, koks maistas palankus sveikatai.
- Pateikiu ne mažiau kaip 3 pavyzdžius, kaip laikantis higienos reikalavimų apsisaugojama nuo ligų.
- Palyginu taisyklingos ir netaisyklingos laikysenos požymius.