Mokymosi uždaviniai
- Įvardyti, kas verčia kūnus judėti, pavyzdžiui, lėčiau, greičiau, ir keisti judėjimo kryptį.
- Paaiškinti kūnų judėjimo priežastis, kas juos priverčia judėti
- Įvardyti oro, sausumos ir vandens transporto priemones.
- Parinkti transporto priemonę skirtingam atstumui įveikti.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: išsiaiškinsime, kokiomis sąlygomis daiktai gali judėti lėčiau ar greičiau, atpažinsime vandens, sausumos ir oro transporto priemones, parinksime tinkamas transporto priemones skirtingam atstumui įveikti.
- Komunikavimo: skirsime gamtamokslines sąvokas: „judėjimas“, „jėga“. Pasirinksime ir tinkamai taikysime ilgio ir masės matavimo vienetus. Lyginsime, apibendrinsime gautus tyrimo rezultatus.
- Kūrybiškumo: atliksime tyrimą ir išsiaiškinsime, kaip jėgos veikia skirtingo dydžio ir masės kamuolius.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, atliksime įvairias veiklas, aiškinsimės, kokios sąlygos verčia judančius daiktus judėti lėčiau ar greičiau, įvardysime oro, sausumos ir vandens transporto priemones, parinksime transporto priemonę skirtingam atstumui įveikti, stebėsime, kaip juda daiktai. Atliksime kūrybinę užduotį ir išsiaiškinsime, kurį kamuolį pavyks numesti toliausiai, įsivertinsime.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Įvardiju, kas verčia kūnus judėti lėčiau ir greičiau, pirmyn ir atgal, aukštyn ir žemyn, tiesiai.
- Nusakau priežastis, dėl kurių juda artimoje aplinkoje esantys daiktai.
- Įvardiju po 2–3 oro, sausumos ir vandens transporto priemones.
- Parenku transporto priemonę atstumui į mokyklą, gretimą gyvenvietę ir kitą šalį įveikti.