Mokymosi uždaviniai
- Aptarti naminius gyvūnus pagal 1–2 savybes.
- Susipažinti su 5–6 laukiniais gyvūnais.
- Palyginti gyvūnus pagal jų gyvenamas vietas.
- Įvardyti naminių gyvūnų laikymo priežastis, aiškintis, kaip juos prižiūrėti.
- Aptarti, kaip tinkamai elgtis su laukiniais gyvūnais ir kaip jiems galima padėti.
- Ieškoti informacijos, nagrinėti gyvūnų panašumus ir skirtumus, sukurti pranešimą.
Kokias kompetencijas ugdysimės?
- Pažinimo: atpažinsime naminius ir laukinius gyvūnus, palyginsime gyvūnus pagal gyvenamas vietas, įvardysime naminių gyvūnų laikymo priežastis, aptarsime, kaip galima padėti laukiniams gyvūnams, taikysime įgytas žinias skirtinguose kontekstuose (teoriją siesime su praktika).
- Komunikavimo: bendradarbiausime su draugais, šeimos nariais, pristatysime sukurtą pranešimą.
- Skaitmeninė: savarankiškai arba, jei reikės, su pagalba naudosimės skaitmeninėmis technologijomis, kai ieškosime informacijos, kursime pranešimą.
- Kūrybiškumo: rinksime informaciją, kursime pranešimą apie gyvūnus.
Galimos mokymosi veiklos: kaip įgyvendinsime mokymosi uždavinius?
Siekdami įgyvendinti mokymosi uždavinius, analizuosime pateiktą medžiagą, demonstracinius objektus, darysime įvairias mokymosi užduotis. Atliksime kūrybinę užduotį – ieškosime informacijos apie naminius, laukinius gyvūnus ir kursime pranešimą.
Vertinimo ir įsivertinimo kriterijai
Šios veiklos metu:
- Poroje aptariu 4–5 naminius gyvūnus pagal 1–2 požymius.
- Atpažįstu 3–4 laukinius gyvūnus pagal 1–2 požymius.
- Palyginu gyvūnus pagal jų gyvenamas vietas.
- Įvardiju 2–3 naminių gyvūnų laikymo priežastis.
- Paaiškinu, kaip tinkamai prižiūrėti naminius gyvūnus.
- Su šeimos nariais aptariu, kaip tinkamai elgtis su laukiniais gyvūnais ir kaip galiu jiems padėti žiemą.
- Ieškau informacijos, nagrinėju gyvūnų panašumus ir skirtumus, sukuriu pranešimą „Naminiai ir laukiniai gyvūnai“.